Isnin, 27 April 2009

hari isnin

hari ini hari isnin.malas?tak pn..cume terase busan.kene keje mlm lak this week.aku tak bape suke keje mlm.walapn org ckp keje mlm tak byk keje,tp aku tak suke dengan keadaan yg mcm tu(bkn nk ckp diri aku rajen ok?) .aku tak suke keadaan yg idle tanpa melakukan ape2.da la skang setiap incident kene create ticket.so setiap kerja aku direkodkan.kalo mlm xde ape2 incident..means dat aku tade keje dan seterusnya tiada ticket.bl aku tade ticket.burok la rekod kerja aku.so,utk mengelat aku creata la mslh kecik supaya aku bole create ticket.licik kan aku?nk idup beb..

da la tu.aku nk sambung buang masa bace belog org.cipan bagus cerita ade entry menarik utk dibaca.lets cekidout!

4 ulasan:

  1. isnin aku mls gi keje.
    tp isnin best sebab xdela bosan duk umah je.
    hehe

    BalasPadam
  2. isnin aku malas gak sebab aku nak jalan2 lagi...

    BalasPadam
  3. ohoo...blog engkau rupenye.ces!apsal tak dihebah-hebahkan?

    BalasPadam
  4. hehe..mengapa perlu dihebah2kn..aku bukan slalu update pon

    BalasPadam