Khamis, 30 April 2009

ponteng

lama dah aku tak momenteng keje..last aku monteng pn bln lps time mmbr aku kawen.rindu rasenye saat memonteng.tapi apakan daya dah keje tempat br pastu ditambah pulak dgn tenaga kerja yg tidak mencukupi membuatkan aku terase bersalah untuk ponteng..
dl aku mmg dikenali di sws.sebut saja nama brekrosak..sume kenal aku..sumenye pasal kehebatan aku memonteng..tp aku ade rival..misi keamanan.mmg tidak dpt dinafikan misi keamanan lg champion dr aku..haha..tp sejak die tuka tmpt keje..tiada lg teman sepontengan aku..sejak dr tu..aku mula berubah.rajen datang keje..rajen dtg awal(tak awl sgt pon).aku pn da mula menonjolkan diri sws.hasilnya...kene pindah tempat.keje jd lg byk..tanggungjwb pn da byk..ahhh..
adakah ini sesuatu yg baek?
aku rindu akan saat itu..saat memonteng tanpa rase ragu-ragu dan bersalah.huhu..

6 ulasan:

  1. kini segalanya tlah berubah.....

    BalasPadam
  2. tempat itu hanyalah memori indah..

    BalasPadam
  3. Bi Key Five (BK5) tiada lagi makhluk berboxer sepanjang masa....

    BalasPadam
  4. hehe..ade gk yg membace belog aku rupenye..

    BalasPadam
  5. mcm penah aku dgr ayat tersebut incik brekrosak....kekke.any1 else???

    BalasPadam
  6. gaji bute ni bro~
    hahaha~

    tuntungkita.blogspot.com

    BalasPadam