Rabu, 22 April 2009

99

pergh.aku dgr angka ni rase cm nk mara jek.adeke patut aku keje 12 jam slama 15 ari dpt byk tu jek.aduyyai..elok2 aku ingt duit tu nk simpan bt beli xbox trus kene postponed.demmm...
p/s-elaun aku rm33 seari.
Disebabkan ketidakpuashatian aku, aku mengadu kt manager aku,kak faridah.aku tanye pasal pasal elaun

aku: kak,nape elaun sy dpt 99 jek?
kak faridah: eh..yeke.nape sket sgt?
aku: tu la pasal,nape ye kak?
kak faridah: awk keje tak cukup ari kot..
aku: aih..mn ade kak..sy dtg je ari2.yg 2 ari tak dtg tu pn sy da bt el.
kak faridah: erm...maybe awk keje tak cukup 12 jam kot..
aku: kalo pikir2 blk..maybe ade kot ari yg tak cukup 12 jam..tp tade la smpi 3 ari jek yg cukup 12 jam kak..sy rase2 ade kot dlm 6-7 ari yg cukup 12 jam
kak faridah: eh..mn awk tau?kalo awk ade bukti send la emel kt sy.nati sy frwd kt hr.
aku: sy ari2 p keje sy tulis kt dlm diari(haha..aku tipu.padahal aku ade access kt attendance system.takkn aku nk mengaku aku tgk situ kot dan aku tak pernah ade diari k)takkan sy nk scan diari sy kot.
kak faridah: ermm.kalo cmtu,nanti akak cek blk ngan hr.
aku: ok kak.thanx ye..

tp aku rase takkn dpt nye belen2 elaun aku nih..kompeni aku ni cibei sket..bab2 nk potong gaji,elaun laju jek..time nk memberi slagi bole tangguh,dorang tangguh.so moral of the story,jgn la rajen sgt.hahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan